poniedziałek, 20 kwietnia 2009

grand opening

Sto lat mineło,od kiedy miałam ostatniego bloga. I powiedziałam sobie,że już więcej tego blędu nie popełnię. I mimo,że nie był to żaden łzawy i wierszowany blog zrospaczonej nastolatki to i tak wydawało mi sie to jakimś obciachem[więc po cholere go miałam? Bo chyba moda taka była,jak swojego czasu z NK] Bo kogo niby mialoby obchodzić,co robiłam w szkole??

Więc ten,zupełnie nowy i fantastyczny blog bedzie fotoblogiem i zaleję go zdjęciami swojej szafy :]

^^^^^^

Well,it's been a decade since i had a blog. And i told myself that i will never to the same mistake twice. Thou it was no lame-poems-and-brokenheart-diaries i felt it was shameful. I mean,who would want to about what happened at school? Seriously...

Well,i suppose this one will be flooded with photos. My wardrobe's mostly ;]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz