poniedziałek, 11 maja 2009

OHai~r!























Dzięki faantastycznym dziołchom-adrianie i coco [http://cocomayaki.blogspot.com/] zaopatrzyłam się w przedłużki włosowe :3
Dziwne uczucie mieć taaakie długie włosy,ale muszę się przyzwyczajać,booooo moja wymarzona fryzura potrzebuje długich włosów[które, notabene są modne oczywiście zawsze wtedy,kiedy w poprzednim sezonie królowały figielki krótkie,boby i pazie >< Więc dopóki nie zabiore się do fryzjera,zeby jakoś pogodził z sobą te dwa włosia mogę nosić tylko takie warkocze. Nie widać w nich tak wyraźnie granicy między odrastającym bobem a tymi doczepianymi pasmami...


^^^^^^^^^^^^^^^^

Thanks to grrreat gals - adriana and coco i got myself a pair of extension hair...Feels weird to hava SUCH looooong hair,but i have to get used to it cauuuuse - it's my hairdream for the moment: very short bob on the neck and really long ones in front. A bit manga-ish but oh well,i guess i'm getting more and more childish every year now -_-'
So until i get my ass[and haaaair] to hairdresser,all i can do with those extensions are braids,so that way the difference between my own and false hair doesn't show that much ;p

5 komentarzy:

  1. Wyglądasz pieknie. Ale ja mam jakies zboczenie dlugich wlosow, bo ilekroc widze ladna dziewczyne w krotkich wlosach mysle sobie ze w dlugich bylaby idealna ;). I zaluje strasznie, ze kiedy ja zapuszczalam swoje nie bylo takich "wynalazkow", bo to byla prawdziwa tortura ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no alez zaszczyt mnie walnou! uou tak normalnie legalnie w nocie mnie wymieniasz z bloga no uou... a w ogole to sobie kup nablyszczacz do wlosia dziala cuda nawet taki tanioch z GOTT2Bi czy jak to sie zwie taki rozowy... wtedy bardziej sie te sztuczne z realnymi zlewajo... bo te fejki to takie blyskotliwe az za nadto prawda? :]
    oraz cos chcialam zapowiedziec... acha... co do re-acta to juz nie spie jednak w mega wypas hotelu jak na gwiazde przystalo tylko w domu studenckim:D:D wydatki przycieli... w ogole dostalam maila wlasnie ze do piatku mam im poslac zdjecia kolekcji:D:D:D a ja nie mam poza ta czarna kieca jeszcze nic:x bo caly tydzien robilam szkolne pierdoly oraz od 2 nocy naszyjnikor dyplomowy owy owy.... dopra juz koncze o sobie gadac.... pomogl filmik instroktazowy youtubowy? oraaaaaaz chce ta bluzke jest taka taka no taka jak lubie o.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż:) Bardzo ładnie Ci w takich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się bardzo podobałaś w krótszych

    OdpowiedzUsuń
  5. super wynalazek! wiem, bo mam taką grzywkę i nikt nie odróżnia,szykuje sie na zakup tej doczepki bo marzy mi sie warkocz:)

    OdpowiedzUsuń