poniedziałek, 29 czerwca 2009

Do Your HairDo














Nowa fryzura akurat na urodziny, akurat na lato i akurat nad morze :3
Nowe stare pasemka w nowej postaci-czyli wreszcie wyglądam tak,jak sobie zamarzyłam kupując je. Oryginalnie były za dlugie i straaasznie ciężkie,teraz ich nie czuć.
Wiec na razie koniec koków, upięć i tapirow, bo JEST LATO!


Now haircut just for birthday, just for the Summer and just for my trip to the sea.
New-old extensions in new form - now i hava the look i was hoping to get when buying extensions. Originaly they were too long and waaay too heavy. Now i dont' feel a thing.
So for now no more pin up, no mpre combed-back hair, IT'S SUMMER!

11 komentarzy:

  1. mnie sie podoba.miłego lata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę za bardzo postrzępione jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ten tapir był chyba twoim znakiem rozpoznawczym :) poza tym fajnie ci w nim było, ale muszę przyznać że w tej fryzurze jest świetnieee!!
    miłyych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  4. tył jest piekny, ale przód jak dla mnie za długi. ann ma rację - tapir był twoim znakiem rozpoznawczym :)

    pack-my-suitcase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, w pierwszej chwili po miniaturce myślałam, że coś się blogspotowi pomieszało:)
    Ale nie... Za to mi w głowie pomieszała ta fryzura - jest wspaniała:)
    A jak wspominasz o urodzinach, to wszystkiego najlepszego;) Niech Ci nowa fryzurka dobrze latem służy^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo bardzo mi sie podoba ta twoja fryzura ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna fryzura. A tak w ogóle masz piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  8. heh, też pomyślałam ze to coś nie tak, natychmiastowy płyn przyspieszający porost włosów czy co?
    troszkę może za bardzo postrzępione iii nie przepadam za asymetria, ale ogółem- ładnieCi.

    OdpowiedzUsuń
  9. intrygujaca fryzura :) a tak przy okazji masz interesujacy styl:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu miałam bardzo podobną fryzurę. Tylko na czubku głowy znajdował się kukuryk (bardzo krótkie włosy) :) Uwielbiałam ją. Tobie też jest bardzo ładnie.

    -------------------
    Hodowla pingera: http://zepsuterzeczy.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń