środa, 1 lipca 2009

Byes :3






















Wyjeżdżam na Openera,może się spotkamy :)
Wracam w poniedziałek,pewnie wrzucę w tygodniu kilka fotek z wyjazdu,choć możliwości mam ograniczone do jednej smutnej torby ubrań ><
Wreszcie mam upragnioną boho maxi dress, która uzupełnia moją letnią szafę.
Specjalnie dla coco saszki z przyszytą tasiemką - krajką[nie mam pojęcia co to,ale widocznie to to]
Oryginalnie były całe czarne,płóciane, naszyłam im na boczny szew tasiemkę,bo jakoś mi tak pasowały na ludowo :)
Życzę sobie dużo słońca i mało błota :3


I'm goin away for a couple of days for Open'er music festival,so i won't be posting any pics till monday or so. But will add something up later,probably from my seaside adventure, thou my posibilities are short cause of only one tiny bag i'm taking with me ><
I have my extra long boho dress i've been searching for a while now :3
Just for coco- new linen boots with added ribbon[it's a traditional folklore pattern ribbon i think]
I wish myself for lots of sun and little of mud :3

dress - promod
shoes - KDT

4 komentarze:

  1. rewelacja - całość - fryz, sukienka, krajka :D
    baw się dobrze. zazdroszczę openera

    OdpowiedzUsuń
  2. ałła jak dziewiczooooo.... no dowalilas zeby nie sfocic dokladnie buta nooooo.... baw sie lepiej niz ktokolwiek inny tam:) i pstrykaj zdjecia a:) w ogole podoba mi sie mixowanie wszystkiego w jednym ze wiesz ze masz sukienke i te buty okrajane(okrajkowane?) i wcale nie masz do tego ani dlugich falowanych wlosow blond ani kapelusza ani okularow wielkich tylko siebie masz... albo raczej "aż" no wiesz oco kaman... i w ogole te twoje wlosy wyygladaja teraz tak zdroooowo jakby nigdy tapirem tkniete nie byli... jutro ide do fryzjera wyciac sporo chwastow wlasnie potapirnych dlatego ci zazdroszcze blyszczaca 22latko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę taką sukienkę! Piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość świetna. Uwielbiam cie w tych włosach. Sukienka czekoladowa? Uwielbiam ten kolor.

    Jak ci zazdroszczę wyjazdu. Poproszę o autografy Duffy i Lily Alen <33 !! ha :)

    OdpowiedzUsuń