środa, 29 lipca 2009

Hey, where did u lose your pants!?














Kokardka i rysunek na podkoszulku handmade.
Ciepło jest,nie potrzebuję spodni :P
Jakieś dziewczę napisało pod tym zdjęciem,że mam taką niesamowitą urode,bo nie jestem do nikogo podobna...I do tej pory zastanawiam się czy to naprawdę komplement? "No wiesz...on jest taki...podobny zupełnie do nikogo"

Bow and tee graphic are handmade.
And it's reaaaally warm so i don't need ant pants!
Some girl wrote a comment about this photo that i have this extraordinary face, similar to no one... and i'm still wondering if that really was a compliment? " Well you know, he was like...similar to no one"


Tee H&M
leggings H&M
shoes H&M
headband H&M
i'm truly an H&M girl...

4 komentarze:

  1. Tak, taaak... to był komplement:) Tylko taki źle ubrany w słowa^^
    A koszulka jest swietna! I zaraz szlag mnie trafi, bo wszyscy sobie robią DIY nadruki, a ja nie dość że nie mogę się za to zabrać, to jeszcze nie mam pomysłu. Bu!:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory!!!
    A co do urody ,to powinnaś się cieszyć.Jesteś jedyna w swoim rodzaju!!!
    A krew Azteków w Tobie nie płynie? Bo mnie przypominasz taką starożytną księżniczkę...
    Może się zagalopowałam ,ale poważnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. do Grażyny Wolszczak jesteś podobna

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ostatnie zdjęcie.. aż chyba coś zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń