środa, 29 lipca 2009

Luka Bandita Airlines

LUKA BANDITA AIRLINES WELCOMES YOU ABOARD.


















Urodzinowy prezent od loverboja...Choć tak właściwie to bardziej prezent dla niego niż dla mnie ;)
Uwielbiam pinup i zawsze taką sukienkę mieć chciałam.
A tu strona dla dziewcząt i ich chłopców ;) Sukienka dostępna jeszcze jako mundurek uczelni Luka i restauracja Luka Donuts

Birthday gift from by bf...or maybe HIS birthday present for himself ;)
Here Luka Bandita online shop for all you boys and girls.


Dress Luka Bandita
Belt H&M
Corset restyle

10 komentarzy:

  1. Haha niezłe z tym prezentem^^
    Dla każdego coś dobrego, nie?
    A Ty wyglądasz obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no wymiatasz! Szałowo na maxa !
    No i bardzo,bardzo sexy!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne foty! a pinup wyszedl supaaa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no normalnie odlotowa. Sexy i pociągająco. Kocham pin-up i sama poluję na coś extra ale jeszcze nic mnie nie zachwyciło do tego stopnia aby kupic.

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj,
    jeżeli masz chęć zaglądać do mnie czasem, podaj mi proszę swój adres e-mail, którym logujesz się na bloga, gdyż od dziś mój blog będzie dostępny jedynie dla zaproszonych użytkowników,
    pozdrawiam ciepło :*

    agawa.fran@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde!!!
    To od razu pomyślałam,gdy Cię zobaczyłam...
    Wyglądasz niesamowicie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No "bandita" jak się patrzy i jeszcze pantera! (hehe mój bf też by "sobie" chętnie taki prezent sprawił ;])

    OdpowiedzUsuń
  8. !!!!!!!!!!! wspaniała kiecka! wyglądasz fenomenalnie! to jest rozmiar xs czy s?

    OdpowiedzUsuń