środa, 18 listopada 2009

Purple Cake















Odebrałam swoją pierwszą perukę[właśnie grzeje mi głowę ;)]
Jest fioletowa, długaśna i bardzo się lubimy.
Loverboj kazał mi wręcz przefarbować moje kikutki włosów na fioletowy ;)
Przyjechała troche poczochrana i nie pomogłam jej,myjąc ją na dzieńdobry, ale już dziś zakupiłam jej odżywkę[eh świetna jest- l'oreal elseve color vivre?...czy jakoś tak. Używałabym chętnie,gdybym miała włosy wystarczająco długie do kołtunienia się ;)]i nabłyszczacz i specjalny grzebień i PÓŁTOREJ GODZINY ją ukłądałam,pasmo po paśmie -___-
Ale efekt zadowalający ;)

A tu link do niej i jednocześnie sklepu z perukami


I received my first wig [the heat is radiating from it heavily...]
It's purple, it's long and we like eachother a lot :D
My significant other orfered me to dye my hair purple already,thou i don't have THAT much hair right now...
It came to me a bit ruffled and me washing it the first noght wasn't much of a help,but i'm a fresh starter and i bought me a conditioner and gloss spray and a special comb and i was styling it for OVER ONE AND A HALF HOUR! O_O
Thread by thread....
But now i'm really glad of the effect.

You can find it and the whole wig store here

12 komentarzy:

  1. Zdecydowanie Ci w niej do twarzy:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w takich dlugich kudlach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! :)
    I bardzo dobrze Ci i w kolorze i w długości :)

    pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  4. ten link kieruje na ebay na strone logowania, chyba linkowalas zalogowana

    OdpowiedzUsuń
  5. a powiedz mi czy ona jest kiepskiej jakosci, bo tak wywnioskowalam z tego co piszesz?link dziala juz u mnie, swietne te peruki!

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co ja mam 2 peruki i one tez sa z kanekalonu ale nie plączą siei jakosc jest naprawdę super-nie muszę ich rozczesywać.kosztowały ok 120zl. mam natomiast jedna dluga firmy headrazor ,podobna do twojej i to niestety jest badziewie-straszliwie sie placze i mechaci.moze odpisuj tutaj-ja napewno sprawdze czy jest odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę, muszę w takie cudo zainwestować :>

    OdpowiedzUsuń