czwartek, 28 stycznia 2010

Maskarada na sto dwa

Co za baaaaaal
W marcu idę na Upiora w Operze,na na na
to będzie jak oglądanie widowiska z dubbingiem,bo znam na pamięć wszystkie piosenki...ale po angielsku :<

No ale to w marcu
A jutro ide na wernisaż i pokaz mody i kto wie co jeszcze....pewnie organizatorzy wiedzą,ale ja nie mam pojęcia ;p
I sądzę,że przy odpowiedniej ilości opatuliny dam radę się w tym stroju po miejscie przemieszać.
Tylko może bez skrzydła,które nie ma tu związku, jest częścią kostiumu,ale póki co ciii :3

A gazety jak leżały tak leżą,bo są za ciężkie,żeby je w kartonie przenosić, więc nadal myślę, co z nimi zrobić -_-

















































dress - bershka
headband[merely visible...] - kappahl
sweater - promod
pink tights - H&M
and so is the pink ring[H&M]
legwarmers - NY
boots- NY [no,they're not 'boots-and-legwarmers-stuck-together' gadget ;p]
black pearls were bought by a friend of mine probably on some market ;)

14 komentarzy:

  1. piękny krój tej sukienki! no i połączenie różu z fioletem, niby takie banalne, ale jednak oko cieszy :)
    zapraszam do mnie: www.kot-wariat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!!! Cudna jesteś!! A pierścienia zazdroszczę całą mocą swą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moon, pięknie i jak zawsze wew fioletach!

    OdpowiedzUsuń
  4. w fiolecie wyglądasz najcudowniej

    OdpowiedzUsuń
  5. no podoba się mi ten fioletowy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka, bardzo podoba mi się z tymi rajstopami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bajkowo wygladasz. cudne skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd skrzydła? potrzebuję taniego sposobu na elfie skrzydła, bo będę miała wykonany odlew elfich uszu! :D jejeje! a te to nie są z jakiegoś filcu czy co? i jak są przytwierdzone? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. he phantom of the opera is there, Inside my mind;) Moja mama kocha ten musical, ja sama jakoś nie mogłam się przekonać do książki, może czas to zmienić?:) Fajne dobranie barw i piękny pierścionek. Zabrałabym Ci wszystkie te gazety, bo uwielbiam je oglądać i czytać^^

    OdpowiedzUsuń
  11. :) to nie oreł:) tylko diamęcik i ma skrzydełka. ogólnie to jest cover bo tam miałam "błedy z młodosci"

    OdpowiedzUsuń