środa, 24 marca 2010

Howde-do

Arrrrrrr, jestem leniem
nie śmierdzę ale jestem śmierdzącym leniem!
I dlatego nie chce mi się uploadować bloga >< [o ile i tak ktokolwiek go czytuje :<]
Ale jest wiosna
jest nowe
jest świeże
i takie tam bzdurki
i dziś poczułam tę wiosnę,a jak wyszłam z kina to wręcz poczułam chłodną letnią noc! <3
Ale co z tego,skoro szanowny pan chłopak nie chce robić mi zdjęć :< :< :<

Dlatego zdjęcia wyglądają jak wyglądają #_#





Jestem całkowicie zakochana w tej sukience[której połowy tu nie widać] bo jest czarna,tiulowa a jednocześnie bawełniana i elastyczna,więc chodzę w niej cały dzień :3
Gdyby nie ten tiul mogłaby być koszulą nocną. Promise, będzie jeszcze nie raz ;)
Buty są tak zniszczone że zastanawiałam się,czy jeszcze mogę w nich chodzić i po powrocie do domu uznałam,że to chyba ich ostatnia podróż :<
No ale swoje przeszły i przetrwały te...6-7 lat tylko dlatego że to conversy ;)


hat - handmade
jacket - new look/sh
bag - H&M
tulle dress - H&M
sneakers - converse
jewelery - H&M

1 komentarz:

  1. zupełnie niepodobna jesteś do siebie na tych zdjęciach... z twarzy znaczy się, bo ubrana jak zwykle bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń