środa, 24 marca 2010

Lucky Luka!

Przebieranki przebieranki przebieranki!

domyślam się że pewnie jestem już na to za stara,ale jakoś do tej pory mi to w życiu nie przeszkadzało...W końcu jak się ma 23lata i nadal czyta komiksy i wyczekuje nowego filmu Disneya[o Princess i Frog chodzi...jestem fanką klasycznej animacji disneya ;)] to jeszcze jeden punkt na liście nie robi róznicy ;)

Strojami chwalić się nie będę, dopóki nie zostaną publicznie zaprezentowane i nie dopcham się do kolejki do sesji zdjęciowej, więc póki co kolejna peruka :3

Po czerni i fiolecie przyszła różowa ;3



Nie będzie to chyba mój ulubiony kolor, ale jakoś mi to wszystko gra, blada cera, różowe włosy i brzoskwiniowe policzki ^_^

9 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba. zawsze chcialam mieć różową perukę ale kurcze one takie drogaśne.

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety tania to zabawa nie jest [chyba że chodzi o sam kolor,to i peruki za 20zł z partyboxa dadzą radę ;) Ta kosztowała 80]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś napisać, gdzie zaopatrujesz się w peruki? Ta jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to tylko peruka bo przepięknie Ci w tym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bajkowo....pięknie Ci ,to wyszło:))
    ja mam 41 lat i nadal lubię przebieranki;) na to chyba nigdy nie jest się za starym:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam Twoje zdjęcie na stylio z niejaką oliv. Ona napisała tam, że rocking horsy ma z jakiegoś internetowego sklepu. Mogłabyś mi powiedzieć z jakiego? Czy po prostu chodzi o ebay? z góry dzięki na odpowiedz ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. ^^^ Cześć Madziu! po przeglądnięciu Twojego bloga jeszcze bardziej utwierdzam się w tym, że bon jest 1000000% zasłużony!
    Co do sztangi i spirali - wyciagnelam je juz jakis czas temu, wszystko się rozpieprzyło (to znaczy sztanga była źle zrobiona), ja wgl patrzę, a tyy masz tatuaże na stópkach! prześliczne gwiazdki! podobno na stópkach najbardziej boli - to prawda?

    pozdrawiam, araven *:

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem, ze nawet spoko :)
    kolor chyba idealnie pasuje do Ciebie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ja marzę o fuksji :) ale chyba jednak nie będę bawić się w peruki, tonery la riche kosztują ok 11zł :P a póki co mam doczepiane włosy clip in różowe :D

    ale różyk taki powiem ci, że pasuje do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń