niedziela, 30 maja 2010

Cthulhu with a rib[b]-on

Kilka dni temu na portalu stylio pokazał się artykuł o nowościach biżuteryjnych w croppie...
Oczywiście pierwsze co rzuciło mi się na oczy to ośmiornica i jej macki!
Jest to ta sama ośmiornica,która prześladuje mnie od dobrych 2 lat na allegro, ebayu i innych serwisach,gdzie można znaleźć perełki, ale zawsze była albo za droga, albo po prostu ją przegapiałam :<>

A że w croppie teraz taki bajer jest,że przy zakupie 2 rzeczy tańsza jest za złocisza, to mam i kokardkę <3
Wydaje mi się, że jest to bardzo oklepany już motyw, dlatego popracuję trochę nad nią,żeby nadać jej trochę charakteru...na pewno zakryję tę czerwoną farbę :P















































Cropp pendants
octopus - 24zł
ribbon - 10zł [1zł in promotion]

5 komentarzy:

  1. ośmiornica rzeczywiście świetna!!! jeszcze się nie spotkałam z takim motywem w biżuterii:))

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam Cię wczoraj w telewizorzeeeeee:D:D:D gratuluję występu i wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne naszyjniki:)
    zapraszam na mojego bloga: http://asia-rolbiecka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń